Endorfy Navis F360 ARGB V2.0 Review. Voor 95 euro is deze no-nonsense AIO-koeler van jou

Lid geworden
mrt 6, 2017
Voor 95 euro kun je hem in je systeem hangen: de Endorfy Navis F360 V2.0 ARGB, een aio-koeler met een aantrekkelijke prijs. Of hij voor dat geld goede prestaties biedt en we hem kunnen aanraden, lees je in dit artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als er iets is wat ik zou willen aanmerken dan is het dat, in elk geval op de plaatjes de groef voor je schroevendraaier op de kopjes van de schroeven op het koelblok wat ondiep lijken. Daar wil je echt niet uitschieten. Ook wil je die liever niet strippen.

Begrijp ik nou goed dat je de fans van de radiator moet halen omdat de kabels er omheen gewikkeld zijn ?
Dan hadden zie die fans beter meteen eraf gelaten.

Begrijp ik nou goed dat je de fans van de radiator moet halen omdat de kabels er omheen gewikkeld zijn ?
Dan hadden zie die fans beter meteen eraf gelaten.
Nee, je moet het alleen de omwikkelde kabel loshalen. Het is iets minder elegant dan de fabrikanten die de kabels integreren.

Het is iets minder elegant dan de fabrikanten die de kabels integreren.

Het mooiste is toch die connectable fans, alleen een kabel naar de eerste fan, daarna geen kabels meer. Op Ali zie ik ze wel meer voorbij komen, helaas nog niet heel gangbaar

Het mooiste is toch die connectable fans, alleen een kabel naar de eerste fan, daarna geen kabels meer. Op Ali zie ik ze wel meer voorbij komen, helaas nog niet heel gangbaar
Eens, daarom beschrijf ik het ook. Er komt binnenkort een build, waar ik deze koeler in gebruik en dan zie je wat meer kabelwerk zitten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh