Fiio Melody is een DAC gemaakt van hout en ondersteunt onder andere de Switch 2

Lid geworden
mrt 6, 2017
Fiio heeft een breed scala aan draagbare DAC’s in zijn portfolio, maar de nieuwe (Snowsky) Melody springt er qua ontwerp direct tussenuit. Hoewel het bedrijf eerder al wat interessant ontworpen DAC’s op de markt heeft gebracht zoals de KA15 of de RETRO NANO, is het ontwerp van de Snowsky Melody weer totaal anders. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik snap dit wel in een draadloze wereld is de kwaliteit die je met dit soort DAC's en een goede hoofdtelefoon kan krijgen vele malen beter dan pakweg 95% van al het draadloze spul, maar ik snap alleen niet waarom je deze pakweg bij een MEdiamarkt niet gewoon in de winkel kan kopen..
Oke, de markt is vrij klein maar de markt voor bedraade hoofdtelefoons is dat toch ook, maar die verkopen ze wel bijvoorbeeld.. (Ik wil nu niet vitten op Mediamarkt maar neem hen als voorbeeld voor een winkel die aan een groot publiek audio en video verkoopt)

Ik snap dit wel in een draadloze wereld is de kwaliteit die je met dit soort DAC's en een goede hoofdtelefoon kan krijgen vele malen beter dan pakweg 95% van al het draadloze spul, maar ik snap alleen niet waarom je deze pakweg bij een MEdiamarkt niet gewoon in de winkel kan kopen..
Oke, de markt is vrij klein maar de markt voor bedraade hoofdtelefoons is dat toch ook, maar die verkopen ze wel bijvoorbeeld.. (Ik wil nu niet vitten op Mediamarkt maar neem hen

voor een winkel die aan een groot publiek audio en video verkoopt)
Als je in de buurt bent: kan Wifimedia in Arnhem een bezoekje waard zijn.

Als je in de buurt bent: kan Wifimedia in Arnhem een bezoekje waard zijn.
Ik ken ze wel, maar ligt niet echt in de buurt :) Mare ik ga wel eens op zoek hier in de buurt, kan me niet voorstellen dat er hier in de buurt niemand is.. Vroeger had je Vogels dat was een beetje Mediamarkt achtig maar die bestaan al lang niet meer..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh