Fractal Design Pop 2 Vision: aquariumkast met vier strak ingebouwde fans vanaf €90

Lid geworden
mrt 6, 2017
Fractal Design heeft met de Pop 2 Vision zijn nieuwste behuizing uitgebracht. Dit model biedt een glazen front- en zijpaneel met panoramisch zicht, maar onderscheidt zich van de concurrentie door de fans op een strakke manier te verwerken. Naast een witte en zwarte variant met argb-fans komt er ook een volledig zwarte versie, met adviesprijzen van respectievelijk 100 en 90 euro. De precieze releasedatum is nog niet bekend. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind deze van Fractal wel heel redelijk geprijsd eerlijk gezegd, vergelijk dit met de endorfy en dan is deze net iets goedkoper want geintegreerde fans voor dezelfde prijs als de endorfy zonder fans.. De integratie van de Fans vind ik wel heel er goed gelukt hier.. Terwijl de Endorfy weer overtuigd met dat gebogen glas natuurlijk.

Ik kan keuze alleen maar toejuichen eerlijk gezegd zo is die PC die op dit moment toch echt wel veel duurder is dan voorheen toch in een mooie kast. Het lijkt wel of de fabrikanten van de kasten rekening houden met de hoge component prijzen..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh