Framework Laptop 13 Pro krijgt grote update, Laptop 16 volgt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Framework herlanceert de Laptop 13 Pro en brengt zijn modulaire laptops dichter bij de hogere klasse. Intel Core Ultra Series 3-processor, lpcamm2-geheugen, een grotere accu, een nieuw beeldscherm en een haptisch touchpad behoren tot de grootste vernieuwingen van het apparaat. Tegelijkertijd verfijnt het bedrijf de Laptop 16 en voegt OCuLink 8i, nieuwe invoermodules en extra opties rond Ryzen AI toe aan de grotere versie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Framework maakt echt leuke laptops. Vooral dat alles modulair is, is echt geweldig.
Daarom kocht ik er eentje, en je kan die nieuwste Ultra moederborden zelfs in de vorige 13 zetten (degene die ik heb). Ik denk enkel dat je de nieuwe accu niet kan plaatsen in het "oude" chasis. Ik noem het eigenlijk beter het originele chasis, maar daar moet ik s naar kijken..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh