FRITZ toont nieuwe netwerkproducten op MWC

Lid geworden
mrt 6, 2017
Tijdens MWC 2026 in Barcelona presenteert FRITZ! zijn nieuwste netwerkproducten op het gebied van 5G, glasvezel en Mesh-Wi-Fi. De fabrikant breidt zijn Wi-Fi 7-portfolio uit met nieuwe routers voor fixed wireless access en introduceert daarnaast compacte glasvezelmodellen met ondersteuning tot 10 Gbps. Ook zijn er nieuwe repeaters en een vooruitblik op Wi-Fi 8. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik denk dat het in de toekomst belangrijker wordt dat Europa zijn eigen producten kan ontwikkelen zoals Fritz en dat ze que features mee kunnen op de stroom van Chinese en Amerikaanse bedrijven.

5630XGS is een downgrade of lower class apparaat dan die gene die in 2025 is uit gekomen

Fritzb.jpg

Dacht dat die nieuwe een upgrade zou zijn voor het jaar 2026. Maar blijkbaar een nieuwe toevoeging voor een goedkopere apparaat neem ik aan.

Dan ga ik liever nog voor de oudere 5690 XGS

Volgens mijn tabel heeft FRITZ!Box 5630 XGS geen 10 Gbit LAN op dat ding. En dat zou ik ook niet raar vinden voor een goedkoper lager klasse apparaat

Laatst bewerkt:
Misschien hebben ze dat product nog te vroeg op de site gezet.. En toen ineens weer eraf gehaald.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh