Gaminghandhelds met krachtige AI-prestaties op komst? AMD werkt mogelijk aan Ryzen AI Z2 Extreme

Lid geworden
mrt 6, 2017
Terwijl AMD begin dit jaar zijn line-up Ryzen Z2-processors voor gaminghandhelds heeft aangekondigd, zijn er tot dusver geen apparaten beschikbaar met deze chips. Inmiddels doen er alvast geruchten de ronde over nieuwe varianten, die op verschillende gebruiksdoelen lijkten te zijn gericht. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooie ontwikkeling vd handhelds, al kan mij persoonlijk dat hele AI geen ene ....... schelen.
Al zal het vast zijn voordelen hebben voor sommige zaken, mits het goed gebruikt word.

Mooie ontwikkeling vd handhelds, al kan mij persoonlijk dat hele AI geen ene ....... schelen.
Al zal het vast zijn voordelen hebben voor sommige zaken, mits het goed gebruikt word.
Dit soort chips zijn inderdaad een aanwinst voor de handheld markt, al vrees ik wel dat het Extreme vooral ook voor de prijs gaat gelden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh