Geomatric Future Model 5 Review. Een behuizing voor wie eens iets anders wil

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de Model 5 van Geomatric Future, een merk dat stevig aan de weg timmert. Deze kast wijkt wat af van de gemiddelde behuizing. Hij weet op te vallen door zijn functionaliteit, maar heeft ook een afwijkend uiterlijk.
De Model 5 is in twee uitvoeringen te koop: zonder fans, of met vijf fans. Voor deze test hebben we de variant bekeken die zonder deze extra’s wordt geleverd. Wanneer we hem uit de doos halen, valt op dat de kast afwijkt van wat we gewend zijn. Wij hebben de zwart/gele variant getest, maar je kunt ook kiezen voor zwart/groen of zwart/blauw. En voor wie liever een meer traditionele keuze maakt, is hij ook verkrijgbaar in een witte of zwart/grijze variant. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Niet eens komisch bedoeld, maar mij onmiddelijke reactie bij het zien van de foto was "lijkt op de kofiebonen-koffiemaschine in ons kantoorpand". Voor mij is het een nee dus.

Niet eens zo'n verkeerde kast. De fotos in de review doen de kast geen eer aan met die protective folie er nog op.
Voor de foto's kun je beter naar hun site gaan.
Daar zie je ook nog meer versies van deze kast, o.a met mesh voorkant

Niet eens zo'n verkeerde kast. De fotos in de review doen de kast geen eer aan met die protective folie er nog op.
Voor de foto's kun je beter naar hun site gaan.
Daar zie je ook nog meer versies van deze kast, o.a met mesh voorkant

De foto's van de complete build zijn zonder folie. De foto's van het moment dat hij uit de dooos komt, zijn met folie.

De versie zoals hij nu is... Is het net niet. En dan bedoel ik vooral de afwerking zoals ook al in de review aangegeven is. Maar het concept vind ik niet verkeerd. Mischien tzt een v2 ?

De foto's van de complete build zijn zonder folie. De foto's van het moment dat hij uit de dooos komt, zijn met folie.

Deze is zonder folie op de zijkant?

1777126086289.png

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh