Gerucht: AMD-videokaartfabrikanten gaan prijzen verhogen in lijn met Nvidia

Lid geworden
mrt 6, 2017
Bronnen op het Chinese Board Channels-forum bespreken negatieve vooruitzichten rond videokaarten met een AMD-gpu. Enerzijds wordt er gesproken over verdere prijsstijgingen, met anderzijds een verlegde focus op het gebied van productie voor op zijn minst de Chinese markt. Beide lijken te wijten te zijn aan de schaarste van geheugen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
natuurlijk gaan ze hun prijzen ook optrekken, waarom zouden enkel de Nvidia fabrikanten zoveel mogen verdienen..

Wat de 16GB-modellen betreft zou de productie van de RX 9070 en RX 9070 GRE

Dat klopt niet. Het GRE model is nooit op de markt gekomen. En gaat ook niet komen omdat deze gecanceld is.
Neem aan dat hier de RX 9070 XT bedoelt word.

@Idriz

Is de GRE nu een 16 of 12GB kaart?
Ik kom hem tegen op eBay, 12 GB?

We zullen ze hier wel niet gaan tegenkomen, aangezien ze alleen voor China geproduceerd worden

@Idriz

Is de GRE nu een 16 of 12GB kaart?
Ik kom hem tegen op eBay, 12 GB?

We zullen ze hier wel niet gaan tegenkomen, aangezien ze alleen voor China geproduceerd worden
De 16GB-versie kwam tot dusver idd niet op de markt, ik vermoed dat het om een vertalingsfout gaat. Ik pas de post nog ffe aan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh