Gigabyte X870E Aorus Master ICE X3D Review. Dit is een van de meest ultieme AM5-moederborden van dit moment.

Lid geworden
mrt 6, 2017
De naam van het moederbord dat we in deze review bekijken, is een hele mond vol: Gigabyte X870E Aorus Master ICE X3D. Het is een moederbord dat bijna bol staat van de mogelijkheden en functionaliteit. Wil je een serieus systeem neer gaan zetten, dan moet dit model zeker op je verlanglijstje staan. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Damn, wat een gaaf bord met dito opties.
Dit bord koop je met een dikke proc/gpu, dus het iets hogere stroomverbruik tja denk dat het ergste niet is.
Zelf zou ik zoiets niet kopen ivm de prijs.
Iets voor jou Frank of heb je Intel in jou pc of workstation zitten?
Weet dat je een liefhebber bent van moederborden.

Damn, wat een gaaf bord met dito opties.
Dit bord koop je met een dikke proc/gpu, dus het iets hogere stroomverbruik tja denk dat het ergste niet is.
Zelf zou ik zoiets niet kopen ivm de prijs.
Iets voor jou Frank of heb je Intel in jou pc of workstation zitten?
Weet dat je een liefhebber bent van moederborden.
Op dit moment is het intel op kantoor en in mijn laptops. Thuis heb ik wat AM4 draaien, de AM5-chips die ik heb zijn iedere dag bezet om tests uit te voeren. Er komen nog stapels met reviews aan namelijk. Ja, ik zou dit zelf kopen, destijds heb ik ook een heel dik AM4-bord gekocht. Het stroomverbruik is deels te danken aan de 10gbE-chip, die zijn niet zuinig.

Ben ook wel een Gigabyte-gebruiker. Gelukkig is de X570 Aorus Xtreme nog goed werkend. Maar anders... Daarom de enige terechte vraag, is/komt er ook een Dark Mode?

Ik heb wel wat hele oude Gigabyte bordjes en in tegenstelling tot een Asus dat ik in dezelfde periode kocht werken de Gigabytes nog altijd..
Ik houd zelf meer van kleinere builds en zie deze grote borden dan meer als een home server build, en daar is hij eigenlijk te duur voor. Neemt niet weg dat als je een serieuze workstation wil bouwen deze wel op je shortlist moet staan, En ja als je een workstation heft zal het meer verbruik van de LAN chip wel meevallen zeker ten opzicht van de videokaart en processor die je in dit systeem gebruikt. De kleur is natuurlijk iets waarover je niet moet discusieren natuurlijk want dat is zo iets persoonlijk.. De ene wil alle kleuren van de regeboog terwijl de ander alles zwart of wit wil en nog andere stoppen alles weg in een donkere (of lichte) kast waardoor het allemaal niets uitmaakt.
Ik vraag met wel af of ie genoeg USB poorten heeft eigenlijk :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

1760955483159.png

De vetgedrukte moet de MASTER zijn toch?

Dat 5e M.2 slot had ik wel op mijn moederbord willen hebben. Maar om daar nou ruim 500 voor te betalen is ook weer zoiets.

Misschien is het i.c.m 5/10Gbit LAN bij de volgende generatie wat meer standaard, goedkoper en daardoor interessanter.

Bekijk bijlage 1505

De vetgedrukte moet de MASTER zijn toch?

Dat 5e M.2 slot had ik wel op mijn moederbord willen hebben. Maar om daar nou ruim 500 voor te betalen is ook weer zoiets.

Misschien is het i.c.m 5/10Gbit LAN bij de volgende generatie wat meer standaard, goedkoper en daardoor interessanter.
Je hebt gelijk. 10 gbit wordt niet standaard, die chips zijn simpelweg te duur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh