Gigabyte X870E Aorus Pro X3D Ice Review. Een AM5-bord met handige extra's

Lid geworden
mrt 6, 2017
Samen met Asus en MSI hoort Gigabyte bij de meest actieve moederbordfabrikanten. In deze review stellen we de X870E Aorus Pro X3D Ice aan je voor: een supercompleet moederbord boordevol handigheidjes. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
In dezelfde doos zowel een microfoontje om lawaaiige onderdelen te spotten als een fan die juist wat geluid toevoegt, dat brengt ons in verwarring.
Kun je het verschil meten met wel of geen extra fannetje? :p

twee m.2-slots voor pci-express 5.0x4-ssd’s, al is een slot wel gedeeld met USB 4.
Ik vind het jammer dat er nog steeds beperkingen zijn mbt lanesharing. Bij mijn X870e en B850 Aorus borden gaan de M2B slots ten koste van het 1e PCI-e 16 slot. Een afweging die je moet maken bij aanschaf

Persoonlijk heb ik niks met de ICE versies van de borden. De zwarte versies die ik bijvoorbeeld heb (zie sig), ogen allemaal net wat strakker en cleaner. Daarom vind ik de MSI Tomahawk ook niet mooi (gele accenten). Maar das mijn voorkeur. ASUS sla ik sws over.

Mooie review weer!

Wat is er mis met Asus bordjes?
Dat stamt nog uit het Athlon XP/64 tijdperk....
Sindsdien alleen maar Gigabyte gehad, en nooit teleurgesteld.

Mij vallen de aanzienlijke betere geheugen prestaties op.
Dit had van mij wel bij de conclusie vermeld mogen worden

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh