Gigabytes nieuwste X870E-moederdbord is afgewerkt met donkere houtlook en leder

Lid geworden
mrt 6, 2017
Gigabyte heeft zijn assortiment moederborden aangevuld met de X870E Aero X3D Dark Wood. Zoals de naam suggereert, gaat het om een donker uitgevoerde variant van de X870E Aero X3D Wood. Zo is het nieuwe model in zwart in plaats van wit en zilver gehuld, met een donkere houtkleurige afwerking langs de linkerkant. Het lijkt hier opnieuw om pvc te gaan dat eruit ziet zoals hout, al wordt dat niet bevestigd. Ook de leren treklipjes zijn donkerder. De precieze releasedatum of adviesprijs zijn nog niet bekend. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
mooie moederbord, goeie I/O maar er zijn wat zaken die ik niet snap, waarom 2 x 5Gb NIC? Geen 10Gb? en dat hout.. Ik weet het niet, bij een behuizing vind ik het wel iets hebben (alhoewel ik er dit keer niet voor gekozen heb) maar op een moederbord? Hoogswaarschijnlijk als je een nieuwe PC wil bouwen past dit hout niet bij hetgeen jij in je kast hebt..
Of worden er andere stickers bijgeleverd?
In elk geval weer een net iets ander moederbord ;)

Hoogswaarschijnlijk als je een nieuwe PC wil bouwen past dit hout niet bij hetgeen jij in je kast hebt..

Misschien past het bij de Noctua's

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh