Goedkopere RetroTink 4K uitgebracht: 475 in plaats van 750 dollar

Lid geworden
mrt 6, 2017
RetroTINK is op een missie om oude videogames nieuw leven in te blazen op moderne apparaten. De elektrotechnisch ingenieur Mike Chi zit achter het project. Voor hem spelen vooral twee punten een grote rol: de toestellen moeten betaalbaar blijven en tegelijkertijd de hoogst mogelijke videokwaliteit bieden. In 2018 lanceerde RetroTINK de 2X. De lijnverdubbelaar zet het signaal van retroconsoles om naar een formaat dat moderne televisies met minimale vertraging en visuele vervorming kunnen weergeven. Sindsdien zijn er nog een aantal andere toestellen uitgebracht, waarvan een aantal al uitverkocht zijn. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Aangezien de meeste retro games er toch niet echt goed uitzien op de grote schermen van tegenwoordig zou ik eerder voor de oplossing van Checkmate gaan in de 19 inch uitvoering.

Aangezien de meeste retro games er toch niet echt goed uitzien op de grote schermen van tegenwoordig zou ik eerder voor de oplossing van Checkmate gaan in de 19 inch uitvoering.
Dat is gewoon een IPS scherm in een retro behuizing.

Als je het echt goed wilt doen, zal een een oude CRT moeten zien te vinden. Die geven ook een echte retro weergave, LCD kan dat gewoon niet.

Dat is gewoon een IPS scherm in een retro behuizing.

Als je het echt goed wilt doen, zal een een oude CRT moeten zien te vinden. Die geven ook een echte retro weergave, LCD kan dat gewoon niet.
Echt goed is wat mij betreft als het allemaal werkt en dat hoeft niet per se heel authentiek te zijn.
Het mooie van de Checkmate is dat er echt alles op aan te sluiten is zonder extra kastjes en kabels en dat gaat op een CRT niet lukken.

Echt goed is wat mij betreft als het allemaal werkt en dat hoeft niet per se heel authentiek te zijn.
Het mooie van de Checkmate is dat er echt alles op aan te sluiten is zonder extra kastjes en kabels en dat gaat op een CRT niet lukken.
Tja,...lezen is ook een vak. Ik dacht dat dit een soort console was om alle retro games op te spelen, maar hier sluit je juist je oude console's op aan om ze op moderne schermen te kunnen spelen.

Nee, dan is een oude CRT er op aan sluiten natuurlijk de grootste onzin :ROFLMAO:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh