Google Gemini binnenkort beschikbaar voor kinderen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wel ja laten we al met kinderen om er AI drones van te maken, uitermate goed voor de ontwikkeling van een kind. 🤡
Dit gaat er voor zorgen dat creatieve geesten en uitgesproken persoonlijkheden straks tot het verleden behoren.

Ik ben al kritisch over AI voor volwassen, laat staan kinderen....
Maar je houd het niet tegen, als ik nu nog jongere kinderen had zou ik beginnen om samen met AI te werken en ze heel vaak erop wijzen dat ze met een computer praten.

Ja leuk ga kids ook uitmelken met AI, super goed idee zucht.
Echt triest dit.
Maarja AI heeft de toekomst, met alle pluspunten en de minpunten en dat laatste hmmm.

Het is echt een mes dat langs 2 kanten snijdt. Ik vind het superhandig om mij te helpen met bv. python scripts of als ik hulp nodig heb met obscure command lines.
Op die manier leer ik er echt wel van (via AI ook geleerd om een API helemaal te tunen en te verbeteren, en ik had de materie echt wel door).

Maar de andere kant is dat er gewoon oplossingen worden gegenereerd door AI zonder deze überhaupt te verifiëren

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh