Google laat populaire Android weer app verdwijnen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Google stopt met de ondersteuning van de populaire standaard weer-app op Android-toestellen en waarschuwt gebruikers dat zij binnenkort moeten overschakelen naar de nieuwere weerservice van het bedrijf. De verandering komt voort uit een bredere herstructurering van Google’s app-aanbod en de focus op moderne, cloud-gestuurde diensten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hoewel ik eerder reeds "geruchten" had gehoord werd ik hier vanochtend toch vrij abrupt zonder formele meldingen mee geconfroteerd. Het app formaat is bij het openen helemaal weg en je land op wat lijkt op een Google zoekopdracht pagina.

Overigens was de weersverwachting over het algemeen dramatisch slecht. Ik zal de redactie tip in elk geval eens een kans geven.

Hoewel ik eerder reeds "geruchten" had gehoord werd ik hier vanochtend toch vrij abrupt zonder formele meldingen mee geconfroteerd. Het app formaat is bij het openen helemaal weg en je land op wat lijkt op een Google zoekopdracht pagina.

Overigens was de weersverwachting over het algemeen dramatisch slecht. Ik zal de redactie tip in elk geval eens een kans geven.
Overmorrow is echt niet slecht. Je kan kiezen uit 3 weer providers. Die van Met-Norway is zeer goed voor Europa. Een van de besten

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh