Google wil tot 40 miljard US dollar investeren in Anthropic

Lid geworden
mrt 6, 2017
Google heeft aangekondigd tot 40 miljard US dollar te willen investeren in AI-bedrijf Anthropic. De investering komt op een moment dat Anthropic sterk groeit, vooral dankzij de populariteit van zijn programmeer- en AI-tools zoals Claude Code. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
dus je investeerd in jou concurent die op jou systemen draait.. Waar zit de catch zou ik zeggen.. De IT wereld stond nooit gekend om hun fantastische samenwerking maar dit is toch wel ver het andere uiterste.. Iedereen wil de beste hebben maar wat brengt het op onderaan de lijn..
Ik denk dat investeerders dit maar eens moeten bekijken, maar ik denk dat wij Europeanen te nuchter zijn om hierin zo mee te gaan? Of niet?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh