Groot-Brittannië moderniseert IT met 30.000 gloednieuwe Windows-10-laptops

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het Britse ministerie van Milieu en Landbouw (DEFRA) heeft zijn IT-modernisering eindelijk in gang gezet. En hoe! De dienst investeert ruim 312 miljoen pond (ongeveer 355 miljoen euro) in meer dan 30.000 laptops met Windows 10 — het besturingssysteem dat Microsoft sinds oktober officieel niet meer ondersteunt. Innovatie, maar dan met een vleugje nostalgie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Vreemd dat ze software hebben die wél compatible is met Windows 10, maar niet met Windows 11. Want Windows 11 qua architectuur en techniek gewoon Windows 10 en afgezien van enkele heel exotische dingen, zou dit eigenlijk geen probleem mogen zijn. Ik verwacht eerder dat de gebruikers niet compatable zijn met Windows 11 :)

Vreemd dat ze software hebben die wél compatible is met Windows 10, maar niet met Windows 11. Want Windows 11 qua architectuur en techniek gewoon Windows 10 en afgezien van enkele heel exotische dingen, zou dit eigenlijk geen probleem mogen zijn. Ik verwacht eerder dat de gebruikers niet compatable zijn met Windows 11 :)
Ik vind het gewoon vreemd dat ze nog steeds met Windows 7 gebruiken 🙃

Ik vind het gewoon vreemd dat ze nog steeds met Windows 7 gebruiken 🙃
Het is Groot-Brittannië natuurlijk en de hang naar het Victoriaans tijdperk leeft nog steeds, het zou mij dus niet verbazen als er nog instanties zijn die met pen, papier en postduiven werken. :p

Ik werk in de enterprise, Je wilt niet weten hoeveel software er wel werkt met Windows 10 en niet met Windows 11

En de overheid wil dan dat de burger alles voor elkaar heeft kuch kuch.
Maar zelf........

Ik werk in de enterprise, Je wilt niet weten hoeveel software er wel werkt met Windows 10 en niet met Windows 11
Ik ook. Ze hebben laatst wereldwijd ruim 4000 laptops plus enkele honderden VDI's overgezet van W10 naar W11, en vrijwel alle apps werkten zonder problemen. Uiteraard was er van te voren ruim getest met een ruime selectie gebruikers-groepen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh