GTA VI mikt voorlopig op 30 fps, ook op de PlayStation 5 Pro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Grand Theft Auto VI draait momenteel op 30 frames per seconde op alle consoles waarvoor de game verschijnt, waaronder de PlayStation 5 Pro. Dat blijkt uit opmerkingen van Rob Nelson, hoofd ontwikkeling en mede-directeur van Rockstar North. Een 60fps-modus is vooralsnog niet bevestigd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zolang het maar goed en soepel speelbaar is vind ik het niet zo boeiend waar de fps teller op staat.
Ook 4K is geen must, als ik nu zelf een systeem voor bij de tv zou bouwen mik ik ook op 1440p.

Het gaat uiteindelijk allemaal om het spel, 4K en 100+ fps heb je niet zo veel aan als een game ruk is en ik heb dergelijke features nog nooit een matig spel naar een hoger plan zien tillen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh