Hator Arc 3 Review. Een zeer stevige, stabiele en luxe stoel

Lid geworden
mrt 6, 2017
Kabam, daar is hij dan. Er wordt een pakket van bijna 30 kilo bezorgd, met als inhoud de nieuwe Hator Arc 3. Deze zeer stevige stoel werd opgestuurd voor een review op TechnologyInsider, en in dit artikel lees je het resultaat. Hij wordt verkocht in zeven kleuren velour of zwart kunstleer, en je kunt kiezen uit drie maten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke review, laat goed de mogelijkheden van de stoel zien. Als je comfort zó duidelijk uitbeeld dan moet dat de verkoop wel ten goede komen 😆. Er mist enkel een bijpassende voetensteun zou je denken.

Doe je aan stoel yoga voor beginners Frank🤣🤣🤣.
Ja, alle stunts doe ik zelf;-P De blauwe plekken en de verbandtrommel laat ik uit beeld;-) Het is heel apart om soms te denken over hoe iets in beeld gebracht moet worden om ver te brengen wat de mogelijkheden zijn van een product. Een stoel is toch iets heel anders dan een videokaart of een laptop.

Leuke review en ik vind hem best duur voor €499. Ik heb sinds 18 maart 2025 de Corsair T3 Rush (2023) - Charcoal gekocht voor €294. Ik ben met Corsair T3 erg tevreden en zit ook erg prettig erop en deze kan ook helemaal naar achteren. De Corsair T3 was ook niet makkelijk om in elkaar te zetten en kwam in een zeer zware doos aan.

Laatst bewerkt:
Leuke review en ik vind hem best duur voor €499. Ik heb sinds 18 maart 2025 de Corsair T3 Rush (2023) - Charcoal gekocht voor €294. Ik ben met Corsair T3 erg tevreden en zit ook erg prettig erop en deze kan ook helemaal naar achteren. De Corsair T3 was ook niet makkelijk om in elkaar te zetten en kwam in een zeer zware doos aan.

Hele andere prijscategorie.
Alleen de looks al, zou ik eerder kiezen voor de Hator. En ik denk dat op langere termijn mijn rug de Hator ook meer zou waarderen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh