Hator Gravity TKL Review. Betaalbaar mechanisch keyboard met overzichtelijke software

Lid geworden
mrt 6, 2017
Hator is een relatief jong merk. In deze review maak je kennis met de Hator Gravity TKL, een mechanisch toetsenbord dat voor ongeveer 70 euro te koop is. Spoiler: het is best een goede deal. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hahaha, jij bent een typische klant. Altijd net even wat anders nodig 🤡.
Maar overigens, ben ik je enige die de merknaam wat minder uitnodigend vind trouwens ?
In gesprekken met fabrikanten hoor ik dat de wens bij meer mensen leeft. Dus ik verwacht dat we de komende tijd best nog wat low profile producten gaan zien.

Hahaha, jij bent een typische klant. Altijd net even wat anders nodig 🤡.
Ik stond en sta er niet bekend om dat ik snel tevreden ben :)
Mijn reden is dat een low-profile prettiger is voor mijn polsen, anders krijg ik er last van. Bij een normale hoogte heb ik een polssteun nodig, maar dat vind ik niet prettig werken. Er zijn wel low-profile dome keyboards, maar ik wil wél RGB en mechanisch hebben omdat ik ook nogal wat game. Momenteel heb ik een Sharkoon PureWrite en die voldoet eigenlijk prachtig. Het enige nadeel is dat er geen volume-wheel op zit. Dan wel weer vol -/+/mute, maar een wheel/roll zou ik fijner vinden.

In gesprekken met fabrikanten hoor ik dat de wens bij meer mensen leeft. Dus ik verwacht dat we de komende tijd best nog wat low profile producten gaan zien.
Da's fijn om te horen. 't Is gewoon gezonder voor je polsen omdat die in een natuurlijkere houding staan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh