Hator Skyfall 80 Wireless Review. Een mechanisch toetsenbord met veel functionaliteit en gemak voor 69 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Bij Hator zijn ze zuinig op jouw geld. De Hator Skyfall 80 is een doordacht en betaalbaar mechanisch toetsenbord dat bewijst dat een goed toetsenbord echt niet zo heel duur hoeft te zijn.
Hator is gevestigd in Nederland, maar afkomstig uit Oekraïne. Als je de producten bekijkt, is het duidelijk dat bij dit bedrijf liefhebbers aan het roer staan die een goede prijs-kwaliteitverhouding nastreven. De duurde Skyfall 80 Ultimate 8K (Review) en is daar een voorbeeld van: een toetsenbord met luxe instelbare switches, verkrijgbaar voor 99 euro. Mocht dat een ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
voor 69€? Wow..
De drukkracht moet je dan zelf eerst proberen of dat een issue is, dat ze luid zijn vind ik niet zo'n probleem eerlijk gezegd Mijn Epomaker numpad is ook vrij luid, maar die toetsen zijn wel licht. Toch eens kijken waar ik die kan uit testen..
Blijkbaar zijn de 3 profielen een standaard geworden? Vind ik een goede evolutie eerlijk gezegd voor als je geen KVM hebt op je monitor of met 2 monitors werkt.

voor 69€? Wow..
De drukkracht moet je dan zelf eerst proberen of dat een issue is, dat ze luid zijn vind ik niet zo'n probleem eerlijk gezegd Mijn Epomaker numpad is ook vrij luid, maar die toetsen zijn wel licht. Toch eens kijken waar ik die kan uit testen..
Blijkbaar zijn de 3 profielen een standaard geworden? Vind ik een goede evolutie eerlijk gezegd voor als je geen KVM hebt op je monitor of met 2 monitors werkt.
Echt niet veel geld voor een erg net toetsenbord. Als ik op zoek zou zijn zou ik het wel weten.

Zelf al een aantal jaren ook een Epomaker (GK96S). Kwam met Gateron red switches maar die vond ik wat luid. Heb er (toen) wat stillere Epomaker bluebird switches in gestoken en dat maakte een enorm verschil (tegenwoordig hebben ze andere en stillere switches).
Dus als je een stiller toetsenbord wil is het veranderen van switches een betaalbare keuze.

Echt niet veel geld voor een erg net toetsenbord. Als ik op zoek zou zijn zou ik het wel weten.

Zelf al een aantal jaren ook een Epomaker (GK96S). Kwam met Gateron red switches maar die vond ik wat luid. Heb er (toen) wat stillere Epomaker bluebird switches in gestoken en dat maakte een enorm verschil (tegenwoordig hebben ze andere en stillere switches).
Dus als je een stiller toetsenbord wil is het veranderen van switches een betaalbare keuze.
Of tien euro meer uitgeven aan de Pro-versie met schermpje;-)

Of tien euro meer uitgeven aan de Pro-versie met schermpje;-)
Ik was eigenlijk aan het kijken.. Niet dat ik op zoek ben eerlijk gezegd, maar het is zo iets waar ik altijd wel naar kijk. Die pro idd, als de software wat beter is uiteraard). Mare wat ik miste was een 100% keyboard met die mag switchen.. Maar ik vermoed dat gamers geen full keyboard willen.. Dat is nog iets waar ik wel naar uit kijk.. Maar ik denk dat die mag switchen dan meer komfort bieden dan de echte mechanische switchen? Of heb ik het mis hier? (dus zeker niet voor de extra functies die die switchen hebben, maar meer voor het komfort..)
Maar ik zag dat ze geen switchen apart verkopen.. Misschien toch eens een mailtje sturen ;)

Ik was eigenlijk aan het kijken.. Niet dat ik op zoek ben eerlijk gezegd, maar het is zo iets waar ik altijd wel naar kijk. Die pro idd, als de software wat beter is uiteraard). Mare wat ik miste was een 100% keyboard met die mag switchen.. Maar ik vermoed dat gamers geen full keyboard willen.. Dat is nog iets waar ik wel naar uit kijk.. Maar ik denk dat die mag switchen dan meer komfort bieden dan de echte mechanische switchen? Of heb ik het mis hier? (dus zeker niet voor de extra functies die die switchen hebben, maar meer voor het komfort..)
Maar ik zag dat ze geen switchen apart verkopen.. Misschien toch eens een mailtje sturen ;)
De Ultima (review) is er niet in een 100-procent uitvoering. De Pro, die aanmerkelijk stiller is, is er wel in het groot. Check hier de review van de Pro in de kleinere uitvoering.

Dat had ik inderdaad ook al gezien. Ik vermoed dat de toetsen niet overgezet kunnen worden? Jullie hebben ze beide getest en kunnen dit misschine proberen?
Ik ga het ze eerst vragen. Ik ben niet zo gek op gefrituurde switches en toetsenborden;-)

Ik heb het gevraagd: de switches van de Ultima werken niet op de Skyfall en Skyfall Pro borden.
ik ging er al vanuit omdat ze die extra functionaliteit hebben. Vandaar dat ze hun switchen waarschijnlijk ook niet apart verkopen

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh