Hator Skyfall MAG Ultima 8K Review. Ultieme functionaliteit voor 99 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Technologie ontwikkelt zich snel. De functionaliteit groeit en de prijs daalt; een goed voorbeeld daarvan vind je in deze review. De Hator Skyfall 80 Mag 8K Wireless is een toetsenbord met geavanceerde functionaliteit, maar kost slechts 100 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Toevallig heb ik nu de Hator Skyfall 80 Mag Ultima 8K Wireless sinds een week in gebruik en gekocht voor €99. Het gaat om een Meganische toetsenbord is mij gezegd en staat ook op de website van de verkoper/Tweakers. Hij is veel stiller dan mijn oude Logitech G613 een Mechanische Gaming Draadloos toetsenbord dit maakte veel meer lawaai bij het tikken.

Het display op het toetsenbord gebruik ik voor de klok. Wat leuk dat je ook informatie kan weergeven van de prestaties. Kan ik dit in de app aanpassen?

Ik kan mij vinden in deze review en is een erg prettige formaatje met toetsenbord. Ik gebruik hem bedraad (Beste voor gamers) Als ik voor de televisie soms ga gamen is dat handig om draadloos te zijn. Handig dat er Bluetooth op zit, maar voor mijn Samsung Galaxy Tab S10+ heb ik de Galaxy Bookcover Keyboard AI met trackpad al bezit.

Helaas ging mijn oude Logitech K800 Illuminated Draadloos toetsenbord kapot na 5 jaar. Die kon via bedraad als draadloos. hij ging aan maar reageerde niet meer op de toetsen.

Laatst bewerkt:
Toevallig heb ik nu de Hator Skyfall 80 Mag Ultima 8K Wireless sinds een week in gebruik en gekocht voor €99. Het gaat om een Meganische toetsenbord is mij gezegd en staat ook op de website van de verkoper/Tweakers. Hij is veel stiller dan mijn oude Logitech G613 een Mechanische Gaming Draadloos toetsenbord dit maakte veel meer lawaai bij het tikken.

Het display op het toetsenbord gebruik ik voor de klok. Wat leuk dat je ook informatie kan weergeven van de prestaties. Kan ik dit in de app aanpassen?

Ik kan mij vinden in deze review en is een erg prettige formaatje met toetsenbord. Ik gebruik hem bedraad (Beste voor gamers) Als ik voor de televisie soms ga gamen is dat handig om draadloos te zijn. Handig dat er Bluetooth op zit, maar voor mijn Samsung Galaxy Tab S10+ heb ik de Galaxy Bookcover Keyboard AI met trackpad al bezit.

Helaas ging mijn oude Logitech K800 Illuminated Draadloos toetsenbord kapot na 5 jaar. Die kon via bedraad als draadloos. hij ging aan maar reageerde niet meer op de toetsen.
Leuk om te lezen, misschien is het leuk als je een review achterlaat op het forum... Kleine spoiler: maandag is er ook weer een leuke prijs van Hator te winnen op Ti;-)

8000hz, magnetische switches, degelijk in elkaar gezet? En dat voor €99? Een absoluut koopje!

Interessante merk, 8k Hz is niet voor mij maar ik zie wel dat ze een mooi toetsenbord hebben met numpad.

Doe mee met de actie voor de muis, dan heb je het setje compleet:)
Aah, ik gebruik op dit moment een Logitech G502 X Lightspeed, dus dat zit al wel goed. 😜

Mijn oude corsair K70 van meer dan 10 jaar oud was aan vervanging toe, die doet het nog maar ik wou een keer wat nieuws.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh