Helldivers 2: Arrowhead test PC-fix waardoor spel 131 GB minder opslag inneemt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Goed nieuws voor Helldivers 2-spelers die weinig vrije opslag hebben. Ontwikkelaar Arrowhead Studios is erin geslaagd om de bestandsgrootte van de pc-versie van de co-op third-person shooter aanzienlijk kleiner te maken. In afwachting van de brede uitrol kunnen spelers alvast aan de slag met een optionele testversie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het lijkt me dan dat ze voor een hele kleine doelgroep bezig zijn geweest, ik kan me niet voorstellen dat er nog veel mensen zijn die een old school harddisk in een game systeem hebben zitten.

Zoiets speelt bij Fortnite ook. Op een PS5 is dat nog geen 40 GB, voor de basisinstallatie en 60-70 GB met wat extra's. Op de PC zit je al snel tegen de 140 GB.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh