Help ons de beste merken een award te geven op de EHA Reader Awards 2025

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nog even en de Gamescom in Keulen gaat weer van start. Dit is een van de belangrijkste Europese beurzen in de techwereld. Veel bekende fabrikanten pakken hier groots uit. Keulen ligt niet al te ver van de grens en dus komen er ook veel Nederlandse en Belgische bezoekers op af. Op de vooravond van de beurs organiseert de European Hardware Assocation (EHA) een awardgala. Op dit gala worden prijzen uitgereikt voor merken die door de gebruikers van de deelnemende websites hebben gekozen. Vandaag aan we aan de slag met het proces om alle merken een faire kans te geven en daarvoor kun jij ook meehelpen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mocht de categorie 'Mediaspelers' niet meedoen, of valt dat ergens anders onder?

Speakers ontbreken er genoeg van maar die lijst kan je bijna eindeloos maken.
Een paar belangrijke: Sonus Faber, Monitor Audio, Elac, Wharfedale, Dynaudio, Buchardt..........enz.

Van boven staande snap ik nog wel dat ze er niet bij staan.........maar Jamo? :confused: ;)

Ik zie wel regelmatig hier een banner voorbij komen van spullen van Valkyrie

Maar zie deze niet terug. Fans/Cases/CPU lucht en waterkoeling

Geen categorie printers

Printer, damn dat is een lange tijd geleden dat ik daar een review of bericht van heb gelezen.
Moet ook zeggen dat ik daar 2 jaar geleden nog anders over dacht, maar ik heb er nu bijna geen doel meer voor. Ik print er nog hooguit nog een DVD/CD covertje mee. Neig eerder naar een 3D printer, maar dan wil ik ook zelf kunnen ontwerpen, en die ervaring is vrijwel 0

Printer, damn dat is een lange tijd geleden dat ik daar een review of bericht van heb gelezen.
Moet ook zeggen dat ik daar 2 jaar geleden nog anders over dacht, maar ik heb er nu bijna geen doel meer voor. Ik print er nog hooguit nog een DVD/CD covertje mee
Heb zelf 2 printers, 1 voor gewone printjes en een foto printer van Epson.
Die laatste is vol met opties echt een toffe printer.

Heb zelf 2 printers, 1 voor gewone printjes en een foto printer van Epson.
Die laatste is vol met opties echt een toffe printer.
Ik 4

Btother DCP-L2500D Laser
Brother DCP-J572DW
Brother DCP 145C
HP Deskjet 710C

bovenste 2 gebruik ik alleen nog.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh