Altijd weer goed voor een dosis humor dit soort producten, zolang je er maar niks van verwacht natuurlijk.
Maar waar ik zo mogelijk nog het meeste om moest lachen en waar ik verder niemand over hoor, is dat er blijkbaar een nog slechter product bestaat volgens de "3DMark Storage bandbreedte" test

.
Kabels, zoals genoemd wordt, is ook zo'n wondere wereld.
Een paar jaren geleden hadden wij de meest vreemde uitvalsproblemen met een grote partij aangeschafte industrieele PC's (van een zeer gerenommeerd merk waar ik hier de naam even discreet van weg zal laten). Na wat troubleshooting viel de verdenking op de SATA-kabels. Die heb ik toen een paar heel voorzichtig met de hand ontleed waarna we een flinke dooie rat begonnen te ruiken.TIP
@Frank Everaardt : Volgende, doorslaggevende stap was om er een aantal door een lokale partij (sorry, naam is me even ontschoten) onder de röntgen te laten leggen. Toen was de oorzaak gelijk 100% duidelijk.
Schoorvoetend werd toegegeven dat de apparaten een iets hoger 'made in China' gehalte hadden dan ons eigenlijk was voorgespiegeld. Problemen zijn vervolgens wel netjes opgelost.