Huawei Watch 5 Review. Dit model rekent af met een smartwatchnadeel

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review komt de Huawei Watch 5 aan bod. Deze smartwatch heeft veel voordelen en is voor zo’n 450 euro te koop. Hij rekent af met een van de belangrijkste irritatiepunten van veel andere smartwatches. In dit artikel gaan we daar verder op in. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat is een indrukwekkende accuduur. Voor mij altijd dé reden geweest om bv. de Xiaomi Band-serie te kopen in plaats van een volledige smartwatch.

Lees ik het goed in een van die screenshots dat Huawei abo-geld vraagt voor de Health-app?

Prachtige smartwatch met goede accuduur.
Heb persoonlijk liever er 1 met een metalen band.
Zoals ik nu ook van Huawei heb.

Dat is een indrukwekkende accuduur. Voor mij altijd dé reden geweest om bv. de Xiaomi Band-serie te kopen in plaats van een volledige smartwatch.

Lees ik het goed in een van die screenshots dat Huawei abo-geld vraagt voor de Health-app?
Als je meer functionaliteit wil, dan mag je betalen. De standaardfunctionaliteit is prima én gratis

overigens is de accuduur en de prettige werking van dit product de reden dat ik het prefereer. Het nadeel is wel dat er minder integratie is met apps. Eerlijk gezegd: dat mis ik niet echt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh