Hyte X50 Review: Een zeer hoogwaardige kast in frisse kleuren

Lid geworden
mrt 6, 2017
Hyte is het merk dat het aquariumdesign van kasten populair heeft gemaakt. Met de X50 komt het met een nieuwe die niet alleen in traditioneel wit en zwart, maar ook in andere kleuren verkrijgbaar is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een mooie vernieuwende kast qua design met enkele afwerkingsfoutjes, maar eindelijk weer wat nieuws.. Tja en de prijs, gebogen glas is nu eenmaal duur of het nu in serie of op maat wordt gemaakt. Ze zetten wel een trend weeral. Wel raar dat ze de voeding nu terug naar boven gebracht hebben zoals bij de goeie oude beige bakken in de tijd. Was he tniet mooier geweest om de voeding aan de onderkant te hebben, dan zag je de bovenkant van je moederbord ook door dat glas?
En ja voeding en kabels langs de achterkant was wel heel erg mooi geweest specifiek voor deze kast.. Maar een dremel kan je wel helpen hiermee natuurlijk :ROFLMAO:
Maar is wel jammer, vind de kleurtjes trouwens top..

Voor iemand die een voorkeur heeft voor minimalistisch is dit zonder LED's en een overdosis aan fans al een nachtmerrie......niet voor mij dus.
De voeding vind ik ook niet ideaal geplaatst, ik geef de voorkeur aan onderin met via bodem en achterkant een eigen mini circuit qua luchtcirculatie.

Hmm, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Maar dit is 1 vd lelijkste kasten die ik jaren heb gezien.
Dan heb ik nog liever dat Oem kastje van 40 euro van MSI.

Dit like me een geval "love it or hate it"
Voor mij geld het laatste.

En ik hou wel van een kleurtje met mijn Era in het goud valt die ook al aardig op ;)
Maar over kleur en smaak valt niet te twisten en voor elk wat wils

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh