Inprikken: en vergaderen. Zo makkelijk wil Logitech online vergaderingen maken

Lid geworden
mrt 6, 2017
Op de ISE-beurs was Logitech een van de grotere exposanten. Het bedrijf, dat groot is geworden met toetsenborden en muizen, presenteerde daar een breed scala aan oplossingen om online vergaderen te verbeteren en te vereenvoudigen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Da's heel mooi, maar heeft Barco al niet zo'n product in hun portfolio, draadloos dan nog?
Clickshare, niet goedkoop dat moet ik zeker toegeven, maar het werkt wel. We hebben het op het hoofdkantoor waar de grotere vergader ruimtes met camera en display zijn uitgerust met dit systeem. Alhoewel sommige collega's er last mee hebben (vooral iets oudere laptops) werkt het mijn inziens wel heel goed. Als dit met een kabel werkt en hetzelfde kan doen lijkt me dat ook niet slecht, alleen moet dan wel alles zo aangelegd worden en kan een zal moeilijker achteraf ingericht worden.
BTW ik ben altijd een fan van Logitech producten geweest en heb zelf thuis en Meetup staan om mijn meetings mee te doen ;)

Da's heel mooi, maar heeft Barco al niet zo'n product in hun portfolio, draadloos dan nog?
Clickshare, niet goedkoop dat moet ik zeker toegeven, maar het werkt wel. We hebben het op het hoofdkantoor waar de grotere vergader ruimtes met camera en display zijn uitgerust met dit systeem. Alhoewel sommige collega's er last mee hebben (vooral iets oudere laptops) werkt het mijn inziens wel heel goed. Als dit met een kabel werkt en hetzelfde kan doen lijkt me dat ook niet slecht, alleen moet dan wel alles zo aangelegd worden en kan een zal moeilijker achteraf ingericht worden.
BTW ik ben altijd een fan van Logitech producten geweest en heb zelf thuis en Meetup staan om mijn meetings mee te doen ;)
Het idee bij Logitech is dat je helemaal geen extra product zoals die Clickshare gebruikt, gewoon de C-kabel in je laptop en vergaderen maar;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh