Intel Core Ultra 200S (Arrow Lake) Review. Intel’s nieuwste desktopchip zet een flinke stap vooruit

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een paar weken geleden was het tijd voor de voorbeschouwing. Nu is het tijd voor de echte cijfers. Intel introduceert vandaag officieel de Intel Core Ultra 200S-serie, de chip die het bedrijf onder de naam Arrrow Lake ontwikkelde. Een chip met een nieuwe opbouw, en gemaakt om mee te gaan in de AI-stroom waarin de pc-wereld terecht is gekomen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik dacht even dat Intel weer terug was aan de top, maar met een (max) tdp van 250 watt zou ik de top-end processor niet graag in een systeem stoppen.

Ik dacht even dat Intel weer terug was aan de top, maar met een (max) tdp van 250 watt zou ik de top-end processor niet graag in een systeem stoppen.

Nog even en we hebben straks ATX voedingen met Perilex stekkers 😁

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh