iPhone 17 verdubbelt opslag voor dezelfde prijs, iPhone 17 Pro en Pro Max krijgen aluminium unibody

Lid geworden
mrt 6, 2017
Naast de ultradunne iPhone Air heeft Apple ook de iPhone 17-serie uit de doeken gedaan. Het Plus-toestel is vervangen door de Air. Wel aanwezig zijn de reguliere iPhone 17, alsook de Pro en Pro Max. Opvallend voor beide modellen is de selfiecamera met vierkante sensor. Daarnaast krijgt het basismodel van de iPhone 17 meer opslag voor dezelfde prijs, terwijl de Pro-serie over een aluminium unibody beschikt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zowat duizend euro voor een "instapmodel", de 13 mini gaat hier dus mee tot hij uit elkaar valt en ondertussen ga ik me bezinnen over de alternatieven.

Pffft bijna 1000 euro vd instapper, beetje prijzig.
Voor dat geld koop ik wel een nieuwe Android en een 2dehands iphone.
Enigste pluspunt is de lange ondersteuning.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh