Japanse pc-winkels beperken aankoop storage en RAM om tekorten tegen te gaan

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Meegaan in de paniek is juist niet goed, dus nu inslaan is meewerken aan het verergeren van de situatie. Denk maar aan corona en toiletpapier: er was geen tekort maar omdat iedereen ging hamsteren werd de hele keten verstoord.

Meegaan in de paniek is juist niet goed, dus nu inslaan is meewerken aan het verergeren van de situatie. Denk maar aan corona en toiletpapier: er was geen tekort maar omdat iedereen ging hamsteren werd de hele keten verstoord.
Inderdaad, ik heb een wenslijst staan op Tweakers en wil rond Black Friday inslaan en bouwen maar als de prijzen in het huidige tempo op blijven lopen gaat het project toch echt de lange baan op.

Echt leuk is het ook niet meer, kocht in Januari een ddr5 kitje van 64gb voor 210, die is inmiddels 390 bij dezelfde webshop.

Ik kocht dit setje Corsair Vengeance 6000-CL30 eind april voor €229
Nu €485....
Prijs ruim verdubbeld...

Ik kon toen wel goedkoper krijgen, maar vond dit setje het beste passen binnen mijn build.

En dit setje kocht ik voor 142 euro în Augustus, nu 243

En dit setje kocht ik voor met geen €50, nu bijna €90:

Al met al ben ik net op tijd geweest met mijn builds.
En het was aangekondigd, dus iemand die wat had gewild had gewoon RAM/Storage voor de tijd moeten inkopen...

Laatst bewerkt:
Echt leuk is het ook niet meer, kocht in Januari een ddr5 kitje van 64gb voor 210, die is inmiddels 390 bij dezelfde webshop.

In September nog een 32GB DDR5 6000Mhz kit gekocht.
Was nog net op tijd voor de goede prijs.

Nou verlopig geen geheugen meer nodig tot 2028.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh