Je kunt nu eindelijk meerdere Philips Hue-bridges tegelijk bedienen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Je kunt voortaan meerdere Philips Hue-bridges tegelijk bedienen, wat handig is als je lampen aan verschillende bridges gekoppeld zijn. De vernieuwing werd in september door Philips Hue aangekondigd en rolt nu uit, precies zoals het bedrijf beloofde. Om de functie werkend te krijgen, dien je de app te updaten naar versie 5.31.0. Opmerkelijk is dat de vernieuwing (nog) niet zichtbaar is in de beschrijving van de app-update. Na de update ga je naar de app-instellingen en volg je de stappen om één account voor alle bridges aan te maken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb gelukkig aan één bridge genoeg want bij mij werkt het nog steeds zonder account, en zodra het account een verplichting word is het tijd om naar wat anders te gaan kijken.
We slaan tegenwoordig behoorlijk door want je moet voor elke scheet een account aanmaken, voor een paar lampjes ga ik daar niet aan beginnen.

Ik heb een Zigbee netwerk met de Hue bridge, en een Zigbee netwerk wat wordt aangestuurd door een RPI 4 met HomeAssistant. Dat laatste heb ik gedaan omdat Hue helaas bijna geen sensors e.d. van derden ondersteunt. Dus lampen die vanzelf aan en uit moeten gaan heb ik op het HA netwerk hangen en lampen die ik met Hue of Google wil aansturen, hangen aan de Hue bridge.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh