JLab Go Lux ANC Review. Ruisonderdrukking en comfort voor 60 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
De JLab Go Lux ANC die we in deze review bespreken, kost zo’n 60 euro. Voor dat geld is het een prima deal; de hoofdtelefoon biedt rust en heeft een handig ontwerp. Wij hebben hem voor je getest en delen onze bevindingen met je. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke review en inderdaad prima budget hoofdtelefoons qua prijs/kwaliteit verhouding, ik heb het retrolook model Rewind om wat mee te sporten en daar komt een verrassend leuk geluid uit (ook niet op stand1) voor z'n prijs.
Mijn minpunt is dat als de accu bijna leeg is de muziek te vaak onderbroken wordt voor de gesproken mededeling "Low Battery".

Leuke review en inderdaad prima budget hoofdtelefoons qua prijs/kwaliteit verhouding, ik heb het retrolook model Rewind om wat mee te sporten en daar komt een verrassend leuk geluid uit (ook niet op stand1) voor z'n prijs.
Mijn minpunt is dat als de accu bijna leeg is de muziek te vaak onderbroken wordt voor de gesproken mededeling "Low Battery".
Ik snap die eerste equalizerstand niet. Is deze bij jou ook zo schril?

Frank een vraagje : Hoe is de bouwqualiteit/materiaal keuze van dit model.
Laatste keer en dat is een tijd geleden, dat ik een JBL vast had vond ik het niet geweldig namelijk.

Frank een vraagje : Hoe is de bouwqualiteit/materiaal keuze van dit model.
Laatste keer en dat is een tijd geleden, dat ik een JBL vast had vond ik het niet geweldig namelijk.
Dit is een product van JLab, dat is wat anders dan JBL:) De bouwkwaliteit is prima voor een product van 60 euro. Ik zou hem zelf als ik hem veel zou gebruiken , hem in een case stoppen.

Dit is een product van JLab, dat is wat anders dan JBL:) De bouwkwaliteit is prima voor een product van 60 euro. Ik zou hem zelf als ik hem veel zou gebruiken , hem in een case stoppen.
Oepsie lol, iets in de trend van 2 dingen tegelijk doen.
Review lezen en.....
Hmm, had wel mijn bril op😂.
Hmm, ouderdom.
Hmm, koffie gebrek.

Ik snap die eerste equalizerstand niet. Is deze bij jou ook zo schril?
Ja heel iel totaal geen body, op basis van de standaard instelling zou je 'm direct terugsturen, na even verder proberen blijkt er toch een heel leuk geluid uit te komen.

Ja heel iel totaal geen body, op basis van de standaard instelling zou je 'm direct terugsturen, na even verder proberen blijkt er toch een heel leuk geluid uit te komen.
Ja, eens. Ik was hem aan het testen en geloofde mijn oren niet.

Kan je wellicht ook eens de versies met microfoon stengel reviewen? De Jlab Epic Work en Go Work lijken me wel wat voor kantoor gebruik.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh