Kabel weg werk probleempje.

HallometRobin

Kenner
Lid geworden
apr 16, 2024
IMG_20260307_233027[1].jpg

Heb geen idee hoe ik dit moet oplossen met die voedings kabel voor de videokaart.

Heb al van die blokjes gekocht op ALI zodat ik de kabel niet hoef te buigen om de stekkers aan te sluiten.

Via de onderkant is het lelijk en niet praktisch omdat ik op de bodem 3 fans heb geinstalleerd.

De kabel voor de videokaart kan alleen via boven langs.

1. Lekker zo laten zoals het nou is en niet druk om maken.

2. De kabel via de bovenste gat laten uitkomen.. Alleen dan word het wat lastiger om deze kabel vast te snoeren omdat de moederbord kabel ook al ingesnoerd achterop vast zit.
Moederbord plaat heeft aan de achterkant heel weinig diepte. Dus kabels weg werken is echt finest.

3 Anders suggesties die helpen.

Die boxed cooler gaat er nog af. Is alleen tijdelijk snelle montage om de pc te kunnen gebruiken.
Komt uiteraard die 240mm AIO van MSI voor terug.

Op Ali staan ook GPU roundcables (extensions). Over de kwaliteit durf ik niks te zeggen

extensions lossen alleen het probleem niet op.

De kabel word dan nog langer.. Geen ruimte om dat achter de kast weg te bergen, want de originele kabel is al op de meeste mogelijke lastigste manier weg gewerkt.

Het ging hier meer om hoe je de kabel het beste kan laten lopen als het van de achterzijde komt naar voorzijde in de kast.

Voor zo`n build als dit is BTF echt wel aan te raden.

Alleen die ruimte heb ik helaas niet in deze kast.
Op dat na is het verder geen slechte behuizing.

Behuizing veranderen is geen optie.

Dan word het te duur. Te groot, minder opties.

Deze die ik nou heb heeft voor de bodem fans de ideale ruimte zonder het onderste pci-e slot te blokkeren.
Is wel iets langer omdat de voeding voorin zit. (voor de schakelaar op de voeding is het wel k*t)
Maar die ruimte was je toch al kwijt bij een iets grotere videokaart.

Er zijn daarnaast ook te weinig opties die bijna matchen.
Had al wat van de pricewatch in de vergelijker gedaan, en dan komt deze 31 mesh het beste eruit.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh