Keychron M6 Review. Een betaalbaar Logitech MX Master-alternatief

Lid geworden
mrt 6, 2017
Wanneer de postbode het pakje aflevert en we het open hebben gemaakt, valt op dat de Keychron M6 in een relatief luxe doosje is geleverd. De muis is verpakt alsof hij een sieraad is; de verpakking is luxer dan die van een Logitech MX Master-muis, een van de meest luxe muizen van dit moment. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hele interessante muis.. Vermits ik nu zowat alle MX muizen gehad heb kan ik er 1 nadeel van noemen en dat is de zachte behuizing.. Die kan je niet vervangen en dus moet je een nieuwe kopen, deze ziet er iets "harder" uit.. Maar of ik de gemiste knopjes ook echt kan missen?

Puike review, dus als het scrollwiel belangrijk is kom je bij de 8K versie uit (zie er hier geen prijzen van) om de concurrentie aan te gaan met de MX Master.
En dus vooral aan te raden om productiviteit en gamen te combineren in één muis, in mijn geval (productiviteit) toch maar wachten op de eerste aanbiedingen van de MX Master 4.

Puike review, dus als het scrollwiel belangrijk is kom je bij de 8K versie uit (zie er hier geen prijzen van) om de concurrentie aan te gaan met de MX Master.
En dus vooral aan te raden om productiviteit en gamen te combineren in één muis, in mijn geval (productiviteit) toch maar wachten op de eerste aanbiedingen van de MX Master 4.
Volgens Keychron kost de 8K-versie 70 USD. Ik heb geen Nederlandse prijs voor die 8K-versie gevonden. Ik denk dat de MX Master 4 geen goede keuze wordt voor gaming. Ik heb wel gisteren bij een fabrikant een verlanglijst ingediend waar wat muizen bij zitten die duurder zijn dan deze Keycrhon, maar goede papieren hebben voor office en gaming. Ben benieuwd hoe snel de producten op dat lijstje binnen gaan komen. Persoonlijk zou ik die 8K-versie van de M6 wel interessant vinden.

Persoonlijk zou ik die 8K-versie van de M6 wel interessant vinden.
De 8K is zeker een interessante muis maar het zal van de euro prijs afhangen en het prijsverschil met de MX Master, voor gamen gebruik ik ze niet dus dat is niet bepalend bij m'n keuze.

Deze gaat het niet worden, helaas.

Die Epomaker Click klinkt op zich wel interessant

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh