Kingston Dual Portable SSD Review. Gemakkelijk en vlot

Lid geworden
mrt 6, 2017
Opslagruimte om mee te nemen is voor veel toepassingen erg handig. Met de nieuwe Dual Portable SSD biedt Kingston een nieuwe oplossing waarmee je makkelijk bestanden kunt uitwisselen tussen allerlei apparaten. Dankzij zijn twee aansluitingen past hij zowel op oude als nieuwe producten.
De Dual Portable SSD weegt slechts 13 gram en ziet eruit als een gewone usb-stick. Toch heeft hij meer te bieden. Hij is verkrijgbaar in drie capaciteiten: 512 GB, 1 TB en 2 TB. De laatste variant kost op het moment zo’n 200 euro. Voor dat geld krijg je een kleine stick met aan een kant een A- en aan de andere kant een C-aansluiting. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Lijkt mij een kleinere XS1000 met vaste usb stekkers.
Daar betaal je dan wel 50 euro meer voor....
Persoonlijk heb ik ook liever een wat grotere met snoertje, die sticks raak ik altijd kwijt.

Gezien de grote hoeveelheden data en het compacte formaat, is versleuteling van de data een (standaard)optie van deze ssd om onverwachte distributie van (persoons)gegevens (kwijtraken) tegen te gaan?

Ja, hij heeft een cashe. De grootte is alleen niet te vinden van het cache geheugen.
Misschien weet @Frank Everaardt het?

Dit lijkt geen echte cache te zijn zoals we van andere SSD gewend zijn, maar een dynamische cache welke ruimte (van je opslag) op de SSD dynamisch inzet (programmeert) als tijdelijke cache.

Dit lijkt geen echte cache te zijn zoals we van andere SSD gewend zijn, maar een dynamische cache welke ruimte (van je opslag) op de SSD dynamisch inzet (programmeert) als tijdelijke cache.
Zal idd. wel een SLC cache zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh