Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kingston Fury Renegade G5 2 en 4 TB Review. Extreem snelle, maar koele pci-express 5.0-ssd’s
https://www.technologyinsider....Met de Fury Renegade G5 stapt Kingston in de markt voor PCIe 5.0-ssd's. In deze review maak je kennis met deze nieuwe modellen. In de basis lijken ze op ssd's van Lexar die we eerder hebben getest, maar Kingston heeft er zijn eigen sausje aan toegevoegd. ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De vraag is of het de 100 euro extra waard is voor de Kingston.
Uit de genoemde in de review zou ik persoonlijk qua prijs voor de Lexar NM1090 Pro gaan. Deze is voor 439 euro te krijgen. Samsung komt er hier sws niet in, daar lees ik toch te vaak problemen over.
Maar ik zal pas voor 4TB gaan, als deze het prijspunt bereikt van wat momenteel de 2TB kost. Zo rond de 250 euro max! En wel PCI-e 5.0 x4 uiteraard. En ja, dit zal nog wel even op zich laten wachten.
Heb ik PCI-e 5.0 nodig? Nee, maar ik wil het wel