Kleine high-end smartphones maken dit najaar mogelijk comeback

Lid geworden
mrt 6, 2017
Goed nieuws van de fans van compacte high-end smartphones onder ons. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde Weibo-gebruiker Digital Chat Station zijn er vier "vlaggenschepen met een klein scherm" op komst, met een verwachte release rond september/oktober. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hier zal Apple niet aan meedoen helaas want ik zou m’n 13 Mini inmiddels graag vervangen, of compact me ook een overstap naar Android waard is zal afhangen van wat er uit komt.

Daar zullen dan waarschijnlijk wel Vivo en Oppo bij zijn, vermoed ik.

Kleine telefoons kan ik alleen maar toejuichen! Maar ik wil geen high-end model, een modelletje van pakweg 300 euro is ook voldoende.
Goh, ik denk dat ze daar geen markt voor zien. Een kleiner toestel maken is duurder dan een groter toestel met standaard componenten.
De effort moet iets opleveren (duurdere componenten en lagere verkopen), dus de prijs zal sneller hoger zijn. Daarom dat er vaak gebruikt wordt op de premium categorie, dat is voldoende marge.

Goh, ik denk dat ze daar geen markt voor zien. Een kleiner toestel maken is duurder dan een groter toestel met standaard componenten.
De effort moet iets opleveren (duurdere componenten en lagere verkopen), dus de prijs zal sneller hoger zijn. Daarom dat er vaak gebruikt wordt op de premium categorie, dat is voldoende marge.
Net zo iets als de ITX tax dus, klein kost extra. 😉

Als we terug gaan naar de kleinere smartphones, kan ik het alleen maar toe juichen (5-6 inch).

"Wat was ik vroeger toch blij met de Compact lijn vann Sony".

Waar mogelijk kies ik nog steeds voor de kleinere toestellen ( momenteel een pixel 8)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh