Leaker noemt AMD Ryzen 9 9950X3D2 met dubbele 3D V-Cache en snellere versie van 9800X3D

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben heel benieuwd naar de 9850X3D in de praktijk. De 9800X3D kan altijd nog weg 😛

Ik ben heel benieuwd naar de 9850X3D in de praktijk. De 9800X3D kan altijd nog weg 😛

Dan kan je net zo goed op Zen 6 of Zen 7 wachten.. De performance van die dingen zullen een stuk sneller zijn die deze 9850x3d.

Leuk dat het kan, wel geld over de balk werpen.

Dan kan je net zo goed op Zen 6 of Zen 7 wachten.. De performance van die dingen zullen een stuk sneller zijn die deze 9850x3d.

Leuk dat het kan, wel geld over de balk werpen.

Dan heb ik natuurlijk wel een snellere CPU dan jij :p :p :p
Voel je de "verplichting" al om ook te moeten upgraden? :ROFLMAO::ROFLMAO:.

Nee, ik zie wel. Eerst benchmarks/tests.
Zolang games de 8 cores niet vol benutten kan ik de X3D turbo modus gewoon activeren
Mis je hooguit wat extra clockspeed. Maar die van mij KAN op 5.4GHz als ik wil. Alleen waterkoeling is dan wel wat beter.

Dan heb ik natuurlijk wel een snellere CPU dan jij :p :p :p
Voel je de "verplichting" al om ook te moeten upgraden? :ROFLMAO::ROFLMAO:.

Nee, ik zie wel. Eerst benchmarks/tests.
Zolang games de 8 cores niet vol benutten kan ik de X3D turbo modus gewoon activeren
Mis je hooguit wat extra clockspeed. Maar die van mij KAN op 5.4GHz als ik wil. Alleen waterkoeling is dan wel wat beter.

Opzicht wel intressante optie.. Alleen voor minder dan 7% ga ik het uiteraard dat niet doen.
Maar nee, ik wacht af tot wat het einde van AM5 gaat brengen. (cpu`s ga ik verlopig toch niet upgraden wegens die onboard NPU.. Dus zo lang ik nog op windows zit, wacht ik wel totdat ik over op linux kan)
Main focus is een videokaart erbij. Aangezien ik de RX 7800XT liever wel in me oude systeem tijdelijk hou.

Kan denk ik de asus RX9070 OC prime 9070 tijdelijk in de woonkamer pc doen. En in de MSI pc laat ik misschien wel tijdelijk op de IGPU of de RX6700XT draaien.
Zit momenteel meer beneden in de woonkamer dan boven.
Die snelle game pc stel ik verlopig nog wel even uit.. Wil liever van de RDNA 5 serie een nieuwere kaart hebben.
De asus rx9070 gaat later terug naar de MSI PC. Als ik voor de woonkamer pc later er een 9070 erbij heb.
Al speel ik beneden wel op 1080P, maar hoop dat ik dan wel meer vermogen voor raytracing overhou dan als ik op 1440P zou spelen.
Ik denk dat de frame rate dan dik in orde is.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh