Lenovo Thinkvision 3D-monitor. Diepte zien zonder brilletje

Lid geworden
mrt 6, 2017
Zo nu en dan mogen we in het lab van TechnologyInsider een bijzonder product verwelkomen. Een goed voorbeeld hiervan is de ThinkVision 3D-monitor van Lenovo die we vandaag aan je voorstellen. Goedkoop is hij niet: als je hem wil aanschaffen, moet je zo’n 3.000 euro uit je portemonnee trekken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Al meer dan 40 jaar worden we van tijd tot tijd geconfronteerd met een 3D poging, en al 40 jaar is het geen succes.
Ook deze poging gaat het niet worden, het blijft niet meer dan een gimmick en in dit geval ook nog voor een exorbitant bedrag wat niemand bij z'n volle verstand hiervoor gaat neertellen.
Zeker niet gezien de verdere "kwaliteiten" en "features" van het scherm waarvoor de term matig anno 2025 de understatement van het jaar zou zijn.

Kudos voor het vinden van 2 pluspunten.

Het zou trouwens ook leuk zijn als ze stoppen met die belachelijke knalrode telefoonhouder in de voet, het maakt voor mij op voorhand elke Lenovo monitor een no-go.

Al meer dan 40 jaar worden we van tijd tot tijd geconfronteerd met een 3D poging, en al 40 jaar is het geen succes.
Ook deze poging gaat het niet worden, het blijft niet meer dan een gimmick en in dit geval ook nog voor een exorbitant bedrag wat niemand bij z'n volle verstand hiervoor gaat neertellen.
Zeker niet gezien de verdere "kwaliteiten" en "features" van het scherm waarvoor de term matig anno 2025 de understatement van het jaar zou zijn.

Kudos voor het vinden van 2 pluspunten.

Het zou trouwens ook leuk zijn als ze stoppen met die belachelijke knalrode telefoonhouder in de voet, het maakt voor mij op voorhand elke Lenovo monitor een no-go.
Wow ! Ik zat tijdens het lezen inderdaad steeds datzelfde te denken. Kan me niet meer scherp herinneren wanneer de laatste vlaag "3D-beeldschermen" voorbij kwam, maar volgens mij kunnen ze dit dode paard beter eindelijk eens begraven en aan iets holografisch, of wat andere meer levensvatbare techniek werken.

P.s.

Een video van de verwonderdere reacties rondom de keukentafel van huize Everaardt tijdens dit menselijk experiment had entertainment value toegevoegd aan dit verder prima stukje review 🤡

Wow ! Ik zat tijdens het lezen inderdaad steeds datzelfde te denken. Kan me niet meer scherp herinneren wanneer de laatste vlaag "3D-beeldschermen" voorbij kwam, maar volgens mij kunnen ze dit dode paard beter eindelijk eens begraven en aan iets holografisch, of wat andere meer levensvatbare techniek werken.

P.s.

Een video van de verwonderdere reacties rondom de keukentafel van huize Everaardt tijdens dit menselijk experiment had entertainment value toegevoegd aan dit verder prima stukje review 🤡
Ook Samsung komt met een dergelijk scherm op de markt en zij willen gamers met deze techniek gaan plezieren.

3000 euro voor een "matige" 3D ervaring. Volgens mij kun je dat geld dan beter in een goede VR bril steken, dat levert een veel betere 3D ervaring op.

Op het 3D gedeelte na eigenlijk een matig scherm met een hoge prijs.
Maw een tegenvaller voor een hoge prijs.
Kan je beter een losse goede monitor kopen en een losse vr-brul.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh