LG brengt Microsoft Copilot naar TV's zonder optie om app te verwijderen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft blijkt een nieuwe manier te hebben gevonden om gebruikers kennis te laten maken met Copilot. Zo heeft een Redditor een foto gedeeld van zijn LG-tv, waarop de app van de AI-assistent is te zien. Die zou niet alleen automatisch zijn geïnstalleerd, maar zou bovendien niet verwijderbaar zijn. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Door dit soort praktijken ben ik dus alleen geïnteresseerd in toestellen die als "domme" tv te installeren zijn, een optie die in ieder geval bij Sony en Philips tv's mogelijk is.
Mijn Sony kan daardoor blijven hangen tot hij het begeeft want ik ben niet afhankelijk van een update beleid.
Voor het "smart" deel gebruik ik een Apple tv en die kan eventueel redelijk voordelig vervangen worden mochten de updates stoppen of als er "features" komen die mij niet bevallen.

LG en Samsung, zijn bedrijven waar ik nooit een TV van zou kopen. Vol met geinstaleerde troep. Apps die je als gebruiker alleen maar willen monitoren.
Koop zelf ook alleen Sony en Philips

Werken de nieuwste tv's nog zonder een wifi verbinding of utp kabel erin?
Wordt tijd dat daar ook custom firmwares voor komen, die al die troep eraf dondert.
Ik hoef 0,0 van het smart gedeelte. Gewoon een TV die bij aanzetten naar het HDMI kanaal gaat. De HTPC of Console doet de rest.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh