LG Ultragear 27G850A-B Review. Deze 4K - 240Hz-monitor blijkt een goede keuze te zijn

Lid geworden
mrt 6, 2017
De LG Ultragear 27G850A-B is een monitor met een ips-paneel en een ultra hd- oftewel 4k-resolutie. Dat laatste betekent dat hij 3.840 x 2.160 pixels telt. Dit is een van de goedkoopste schermen op 240 Hz, een hoge verversingssnelheid die past bij een luxe gpu. Hij kost minder dan monitoren op basis van een oledpaneel. We hebben hem getest, en het blijkt een verrassend interessant model. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een slechte ontwikkeling dat er software nodig is voor volledige functionaliteit, dat komt er dus weer op neer dat de monitor met Linux niet compleet te gebruiken is.

Overigens jammer dat 30+ inch schermen maar weinig voorbij komen want de bulk blijft toch 27 inch, zou dat met de vraag te maken hebben?

Een slechte ontwikkeling dat er software nodig is voor volledige functionaliteit, dat komt er dus weer op neer dat de monitor met Linux niet compleet te gebruiken is.

Overigens jammer dat 30+ inch schermen maar weinig voorbij komen want de bulk blijft toch 27 inch, zou dat met de vraag te maken hebben?
Ik vind dat ook ongelukkig, vooral omdat je moet weten dat dit in de software zit. Dit is trouwens de reden dat ik relatief veel aandacht geef aan dit aspect van een scherm.
Ik was gisteren bij Corsair en die waren heel duidelijk: we doen geen Linux support.

Ik was gisteren bij Corsair en die waren heel duidelijk: we doen geen Linux support.
Dat is voor mij dus een reden om dergelijke merken te mijden, gelukkig gebruiken steeds meer fabrikanten zoals Keychron b.v. een web interface zodat het vrijwel altijd werkt.

Dat is jammer.
Van zo'n grote speler zou je toch meer verwachten.
Dan hoef ik verder ook niet over een Icue systeem nadenken

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh