LG UltraGear OLED 45GX90SA: 45 inch Ultrawide gamingmonitor met native Blacknut game streaming

Lid geworden
mrt 6, 2017
De nieuwste LG UltraGear OLED 45GX90SA is een 45 inch gamingmonitor gebouwd rond een 1440p- en 240 Hz-scherm en draait op webOS 24 met toegang tot moderne film-, tv- en gamestreamingdiensten. Daaardoor biedt de monitor toegang tot streamingsdiensten zoals Apple TV, Disney+, Netflix en Prime Video. Bovendien biedt webOS 24 de UltraGear OLED 45GX90SA rechtstreeks toegang tot Amazon Luna, Nvidia GeForce Now en Blacknut gamestreamingdiensten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Met een resolutie van 3440x1440 en 45 inch kan je als je even niets te doen hebt altijd nog de pixels gaan tellen, ik heb nu een WQHD scherm van 32 inch en dat is toch wel de grens.
Goed 82 PPI wordt mij te grof voor een monitor.

Met een resolutie van 3440x1440 en 45 inch kan je als je even niets te doen hebt altijd nog de pixels gaan tellen, ik heb nu een WQHD scherm van 32 inch en dat is toch wel de grens.
Goed 82 PPI wordt mij te grof voor een monitor.
Ik vind zelf 4K/27 inch een fijn formaat

Ik vind zelf 4K/27 inch een fijn formaat
Ik ben voor een nieuw scherm aan het rondkijken en mijn luxe probleem is dat ik nu een 32inch heb en dan is er geen weg meer terug.
Het moet wat hoger worden qua resolutie dus dat gaat wat kosten, ik heb nu een Dell op het oog en ik twijfel nog over een LG Ultrawide.
Ik wacht wel "geduldig" op een prijsdaling want de LG heeft al voor rond de €850.- in de Pricewatch gestaan en de voorloper van de Dell is zelfs ruim onder de €700.- geweest.

Ik heb graag heel veel pixels en word heel blij van mijn twee 4K 27inch-schermen voor neus op kantoor en thuis

Snap ik, maar 4K/27 wordt bij mij een schaling waar het scherm te klein voor is want het zicht wordt er met de jaren niet beter op. ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh