Lichtpuntje voor Intel; Apple toont naar verluidt interesse in Intel 14A procedé

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de afgelopen week is het nog maar eens bevestigd dat het zeer slecht gaat met Intel. Het bedrijf is van plan meer dan 20% van zijn werknemers te ontslaan voor het einde van het jaar en ook verschillende fabrieken zijn geschrapt. Ook werd duidelijk dat het bedrijf het 14A procedé als laatste kans ziet om nog mee te komen met de meest geavanceerde productieprocessen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Doet me een beetje denken aan het verhaal toen Microsoft investeerde in Apple om ze van de ondergang te redden.
Ik denk dat het voor Intel nu niet zo erg is maar het zou zeer goed zijn moesten ze 14A goed van de grond krijgen.

Doet me een beetje denken aan het verhaal toen Microsoft investeerde in Apple om ze van de ondergang te redden.
Ik denk dat het voor Intel nu niet zo erg is maar het zou zeer goed zijn moesten ze 14A goed van de grond krijgen.
In dit geval is het natuurlijk ook wel zo dat Apple eerst een behoorlijke tik heeft uitgedeeld aan Intel d.m.v. Apple Silicon, Dat was het einde van Intel als vaste leverancier voor de Mac's.

Ik vind het wel prima. Laat ze maar even zweten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh