Login password herstellen Bazzite.

HallometRobin

Kenner
Lid geworden
apr 16, 2024
Ik weet me login niet meer voor een van de pcs waar ik bazzite op geinstalleerd heb.

Ik heb dit gevolgd:

Er word gezegd als ik teveel op ESC druk tijdens boot bij een of andere GRUB> kom.

Volgens de handleiding moet ik daar Exit type.. Heel leuk, mijn systeem doet daar niks mee en reboot zich zelf naar bios.

Ik snap dat ik van die boot strings zou moeten zien van de bootloader.. Maar die komen bij mij niet opdagen.
Ik snap dat ik ergens met E het moeten editten.

Maar boven aan loop ik al vast.. Weet iemand hoe verder?

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Topic mag dicht.. Was een test versie.. Dacht zet er maar wat anders op.

Er word gezegd als ik teveel op ESC druk tijdens boot bij een of andere GRUB> kom.

Nee, goed lezen. Er staat dat als je te vaak drukt je in de commandline komt. En je wilt dus niet in die command line komen.
Je wilt die laatste string aanpassen.

Dus gewoon een paar x drukken zodat je die grub menu krijgt. Met "e" edit je die line

Reboot your device.
Press Esc on the keyboard to reach the GRUB boot menu.
a. If you press Esc too many times, you may end up at a grub> prompt.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh