Logitech G G325 Review. Deze betaalbare headset is verrassend licht van gewicht.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag staan we stil bij de Logitech G G325, een hoofdtelefoon die verrassend betaalbaar is en ons ook op andere vlakken weet te verbazen.Aan audioproducten kun je veel geld uitgeven, ook bij Logitech. Toch is deze nieuwe hoofdtelefoon zeker niet de duurste die we de afgelopen tijd hebben bekeken. Wanneer we hem uit de doos halen, valt meteen op dat de G325 erg licht is. Hij weegt slechts 212 gram; dat is erg weinig voor een model dat over je oren valt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
1775948862788.png

Foute info.
Volgens mij had ie geen noice canceling?

De ingebouwde accu van de G325 maakt het mogelijk hem tot 24 uur lang te gebruiken. Dat is niet heel lang, in vergelijking met sommige andere modellen die we de laatste tijd hebben bekeken. Het betekent dat je hem af en toe aan de lader moet hangen.

Ik draag tijdens mijn werk een JBL 770NC Live, die kan wel wat langer mee. zo rond de 70 uur en kost 15 euro meer. En dan heb je dus wel NC

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh