Logitech G512X Gamingtoetsenbord review. Dit gamingtoetsenbord laat je zelf bepalen welke switches je inzet om te gamen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Logitech is een groot en belangrijk merk in de toetsenbordindustrie. We waren dan ook erg benieuwd toen we onlangs een uitnodiging kregen voor de presentatie van een innovatief product. In deze review maak je er kennis mee: de Logitech G512X, een toetsenbord dat nét even anders in elkaar steekt dan je gewend bent.
Het Zwitserse Logitech is een bijzonder bedrijf. Het staat bekend om zijn randapparatuur en heeft veel innovaties op zijn naam staan. Voor gamers gaat het daarbij onder andere om de Pro X2 Superstrike, een muis die perfect is aan te passen aan jouw gamingstijl. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik weet eigenlijk niet hoe anderen dit doen, maar bij mij begint de zoektocht naar een toetsenbord bij juiste lay out. Hoe klein ook het verschil, daar vallen direct alle afwijkende af...

Ik weet eigenlijk niet hoe anderen dit doen, maar bij mij begint de zoektocht naar een toetsenbord bij juiste lay out. Hoe klein ook het verschil, daar vallen direct alle afwijkende af...
Dat begrijp ik heel goed, ik heb zelf een keer een Logitech keyboard in de US gekocht omdat ik gek werd van de ISO-indeling.

Ja snap ik. Ik gebruik trouwens al jaren een standaard MS toestenbord. Die beviel me een stuk beter dan mijn destijds dure Razer mechanische toestenbord (welke nu in de garage en kelder wordt gebruikt).

Ik weet eigenlijk niet hoe anderen dit doen, maar bij mij begint de zoektocht naar een toetsenbord bij juiste lay out.

Eerlijk gezegd weet ik geeneens welke layout ik nu heb. Dat is ook niet ergens waar ik op let. Enige belangrijke vind ik het numpad. Op mijn Corsair K70 miste die. Incl de aanslag was het uiteindelijk toch een no go, en ligt nu op de plank te stofkappen.
Ik heb nu nog een (ik denk Logitech k650) en de rest een paar borden van Shark Attack.
Wil de Logitech nog vervangen door een "retro" variant.

Eerlijk gezegd weet ik geeneens welke layout ik nu heb. Dat is ook niet ergens waar ik op let. Enige belangrijke vind ik het numpad. Op mijn Corsair K70 miste die. Incl de aanslag was het uiteindelijk toch een no go, en ligt nu op de plank te stofkappen.
Ik heb nu nog een (ik denk Logitech k650) en de rest een paar borden van Shark Attack.
Wil de Logitech nog vervangen door een "retro" variant.
Als het toetsenbord een grote, L-vormige-entertoets heeft, dan is het meestal een ISO-variant. Heb je een platte rechthoekige dan is het ANSI.

Als het toetsenbord een grote, L-vormige-entertoets heeft,

Ze hebben wel een L vorm, maar dan gespiegeld, of op zijn kop.
De shark zijn dan ANSI

In mijn retro collectie ook van beide aanwezig

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh