Logitech Signature Wired Combo MK620 for Business Review. Doordachte, stille werkhardware

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Logitech MK620 is een set met een toetsenbord en muis. In deze review kun je er alles over lezen. De set kost zo’n 90 euro en is bedoeld voor zakelijke gebruikers, maar ook voor thuisgebruik is hij een interessante optie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tof dat je ook de minder sexy spulletjes reviewed !
Laat ik beginnen met die €90. Dat vind ik toch echt wel fors voor zoiets basic als deze set. Zoiets kan je al met gemak voor een kwart van die prijs kopen. Laten we dan merk en kwaliteit meetellen, dan zit ik nog zo rond de €60 max. Kan me niet voorstellen dat een IT afdeling voor deze prijs deze sets uit gaat delen, en een ieder die serieus naar een behoorlijke set zoekt gaat volgens mij al snel aan deze voorbij.

Die USB A adapter dongle was het eerste dat mij ook te binnen schoot, maar dat merkte je zelf ook al op in de review. In de tijd dat we van PC-AT/serieël/PS2 naar USB overschakelden was een verloopje ook gewoon de norm. Voor een set van deze prijs had ik overigens eerder zelfs een 1~3 poort USB hubje verwacht op het keyboard zelf. Ziet er op alle vlakken niet erg aantrekkelijk uit wat mij betreft.

Wat een slechte prijs zeg, voor 12 euro minder heb je de Logitech Signature Slim Combo MK950, die is draadloos, heeft een muis met meer knoppen en oogt een stuk minder cheap, vind dit echt ogen als zo`n 30 euro combo setje....

Inderdaad, duur voor wat het is. €90 voor een basis membraam toetsenbord en muis. Bizar.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het beter tikt of stiller is dan het gemiddelde kantoorkeyboard.

Dan koop ik liever een Chinees mechanisch toetsenbord en een losse muis.
Het setje wat ik hier zie zou er geen 30 euro voor geven en dat ik ik bij wijze van teveel.

Wat een idioot hoge prijs voor een membraan-keyboard. eenvoudige muis en ook nog eens alles bekabeld...

Logitech heeft de functietoetsen aangepast naar de moderne tijd. Zo kun je de helderheid regelen, smileys toepassen, knippen en plakken. Eigenlijk heel logisch.
Dat vind ik zelf juist altijd erg vervelend omdat ik de functietoetsen veel gebruik: in Visual Studio heeft bijna elke F-toets wel een functie. maar ook in bv. Bitwig (een DAW) gebruik ik die toetsen. Gelukkig kun je de F-toetsen bijna altijd weer locken met een Fn-key.

Doet me beetje denken aan mijn Logitech K400
Leuk voor bij de HTPC, maar verder gebruik ik hem liever niet.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh