Maak je huis veiliger: Test en Win de Synology CC400W

Lid geworden
mrt 6, 2017
Test en win de Synology CC400W, voor veelzijdige, abonnementsloze camerabewaking. Een Synology-nas is een veelzijdig apparaat. Het is een veilige opslagplaats voor je bestanden en is ook een alternatief voor bijvoorbeeld Office 365, Google Suite en opslagdiensten zoals Google Drive, Dropbox en OneDrive. Je kunt het apparaat ook gebruiken voor het bewaken van je huis. Met Synology Surveillance Center heb je professionele mogelijkheden, standaard beschikbaar in je nas. Je kunt via je nas de beelden bekijken op je computer en overal via mobiele apps op je smartphone of tablet. Het enige wat je nodig hebt is een Synology NAS met Surveillance Center. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Afgezien van de camera's in m'n telefoon en tablet plaats ik hier verder geen camera's in huis dus deze actie ga ik even overslaan.

Mijn vertrouwen in techniek met camera's en privacy is dusdanig laag, dat ik er niet over nadenk om dit continue aan te hebben staan in mijn huis.
Ik sla deze dus over.

Zou best interesse hebben, maar gewoon de tijd er niet voor de komende tijd.
Deze staat wel samen met andere camera's op een wensenlijstje.
Maar heb er nog geen tijd voor om uit te zoeken welke ik wil.
Tis puur voor timelapses maken van het 3d-printen en dat die het opslaat op de nas en dat ik kan kijken of de print goed gaat.
Maar daar ga ik me de komende tijd als ik tijd heb maar eens in verdiepen.
Dus succes diegene die hem gaat winnen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh