MacBook voor 699 euro: Apple kiest voor iPhone-processor en 13-inch scherm

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple heeft de MacBook Neo aangekondigd. Met dit nieuwe model zet de techgigant een aantrekkelijk geprijsde optie in de markt. Hij heeft een vanafprijs van 699 euro, ofwel 500 euro minder dan de goedkoopste MacBook Air. De laptop is nu beschikbaar voor pre-order en komt uit op 11 maart. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Op gebied van performance zou je beter moeten zitten dan een M1. Dus voor de doelgroep ruim voldoende. Ook de 8GB zal wel voldoende zijn (browsen, video, wat doc's),
Dit alles in een stevige aluminium body met goed scher. Apple heeft voor het eerst de meest betaalbare instapper en een beter toestel dan de meeste Windows laptops die nu in dit segment uitkomen.

Op gebied van performance zou je beter moeten zitten dan een M1. Dus voor de doelgroep ruim voldoende. Ook de 8GB zal wel voldoende zijn (browsen, video, wat doc's),
Dit alles in een stevige aluminium body met goed scher. Apple heeft voor het eerst de meest betaalbare instapper en een beter toestel dan de meeste Windows laptops die nu in dit segment uitkomen.
Klopt, maar de 256GB variant hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten, niet meer van deze tijd.

Klopt, maar de 256GB variant hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten, niet meer van deze tijd.
Ach, kijkend naar de doelgroep...
Zelf heb ik een MacBook Pro M2 (met die ellendige ledstrip bovenaan het toetsenbord). Mijn opslag bedraagt 256GB en ik kom zeker toe. na al die jaren.
Nu, ik game wel via Geforce Now en dat spaart uiteraard een hoop opslag.

Het is wel een leuke instapper voor iemand die klaar is met Windows, en geen Linux wil.
Ik ben zelf niet van de laptops, en alles daar rond omheen.
Een instap desktop voor een redelijke prijs had tot een klein jaar terug hier zeker wel een kans kunnen maken, om gewoon te leren werken met het OS. Maar ben inmiddels al zo ver overgestapt naar Linux, dat Apple al vrijwel geen kans meer maakt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh