Meta en EssilorLuxottica breiden assortiment AI-brillen voor brildragers uit

Lid geworden
mrt 6, 2017
EssilorLuxottica en Meta hebben hun samenwerking rond slimme brillen verder uitgebreid met een nieuwe generatie Ray-Ban Meta-modellen, specifiek gericht op dragers van correctieglazen. Met de introductie van twee nieuwe 'optical-first' modellen willen de bedrijven de AI-brillencategorie toegankelijker maken voor een bredere doelgroep. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het feit dat het nu blijkt dat Meta op eender welk moment video- en geluidsopnames maakt en doorstuurt (ook wanneer de bril niet wordt gedragen) zou iedereen hier gillend weg van moeten doen lopen.
Ik snap nog steeds niet dat dit geen groot nieuws is geworden.

Het feit dat het nu blijkt dat Meta op eender welk moment video- en geluidsopnames maakt en doorstuurt (ook wanneer de bril niet wordt gedragen) zou iedereen hier gillend weg van moeten doen lopen.
De persbijeenkomst van deze producten was een van de meest bizarre vorig jaar.

Heb zelf nog nooit iemand gedecteerd maar er is een app die met behulp van bluetooth kijkt of er zulke apparaten in de buurt zijn: https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.pocketpc.nearbyglasses

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh